
Ο Χρήστος Βαρδής & ο Μπάμπης Φελέκης στο τιμόνι των Ανδρών.
Κλείνοντας τις μεταγραφές ,η ομάδα μας ανακοινώνει τα άτομα που θα είναι στο τιμόνι των ανδρών μας !
Ο κος Βαρδής ως προπονητής & ο κος Φελέκης ως βοηθός προπονητή. Άτομα με χρόνια παρουσία στην ομάδα μας & εμπειρίας που θα οδηγήσουν την ομάδα στην άνοδο.
Τους ευχόμαστε καλή σεζόν με πολλές νίκες!!!
Τελετή λήξης ακαδημιών για την σεζόν 25-26
Μια ακόμη όμορφη χρονιά έφτασε στο τέλος της! Γεμάτη προπονήσεις, προσπάθεια, χαμόγελα, νέ…







