
Ανανέωσε η Κεχαγιά !

Ανανέωσε η Κεχαγιά
Η διοίκηση είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της Νάνσυς Κεχαγιά. Η Κεντρικός μας ,συμφώνησε σε όλα με την διοίκηση & έτσι θα είναι παρούσα & την νέα σεζόν .
Νάνσυ σου ευχόμαστε καλή σεζόν με πολλές νίκες & χωρίς τραυματισμούς .
Νάνσυ Κεχαγιά
Τελετή λήξης ακαδημιών για την σεζόν 25-26
Μια ακόμη όμορφη χρονιά έφτασε στο τέλος της! Γεμάτη προπονήσεις, προσπάθεια, χαμόγελα, νέ…







