
Συνεχίζουμε με Δορδοκίδη!

Ανανέωσε ο Δορδοκίδης ![]()
Ο Γ.Α.Σ. Παμβοχαϊκός ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Θοδωρή Δορδοκιδη για τη νέα αγωνιστική χρονιά!
Έπειτα από την επιτυχημένη του σεζόν και τη σημαντική του παρουσία στο κέντρο του φιλέ, ο Θοδωρής θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας μας και τη σεζόν 2026-2027, προσφέροντας πάθος, δύναμη και ποιότητα στο παιχνίδι μας.
Του ευχόμαστε υγεία και ακόμα περισσότερες επιτυχίες με τα χρώματα του Παμβοχαϊκού!
Ο Σιδηρόπουλος ο νέος..¨μαέστρος¨ του Παμβχαϊκού
Ο Σιδηρόπουλος νέος ”μαέστρος“ μας ! Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την ένα…







